Bij Visie-R Facilities geloven we in continu verbeteren. Daarom voerden we onlangs weer ons klanttevredenheidsonderzoek uit.
Uit dat meetmoment bleek dat we een score van 8.4 hebben behaald. Het hoogste cijfer sinds we zijn gestart in 2021.
Dit onderzoek gaf ons waardevolle inzichten in hoe we onze service verder kunnen optimaliseren.
Wat hebben we geleerd?
Onze klanten gaven aan dat ze tevreden waren met onze dienstverlening en dat er nog ruimte is voor verbetering op bepaalde punten. Met de informatie gaan we aan de slag en hopen zo de dienstverlening verder te verbeteren.
Hoe meten wij klanttevredenheid?
Om inzicht te krijgen in de ervaringen van onze klanten, voeren we een jaarlijks klanttevredenheidsonderzoek uit. Dit onderzoek is volledig anoniem en bevat slechts vier vragen:
• Hoe waarschijnlijk is het dat u ons aanbeveelt bij anderen? (schaal 0-10)
• Kunt u uw waardering uitdrukken in een rapportcijfer?
• Wat kunnen wij doen om onze dienstverlening te verbeteren?
• Wat kunnen wij doen om u een ‘WOW-moment’ te bezorgen?